Liuben
Victor (27) has a good life in Madrid with his partner, Jose. He returns to his birthplace in Bulgaria for his grandfather's funeral and decides to stay there for the summer. As he reconnects with his father and the village way of life, he unexpectedly finds love in Liuben, an 18-year-old Roma boy.