Lore
Four young thrill-seeking friends book a horror-themed camping excursion led by Darwin, a strange and eccentric guide, who one night encourages them to tell their scariest stories around a fire. As they recount tales of sinister spirits and malevolent demons, the group soon realizes that these stories will have very real consequences for them all.