Lupin the 3rd vs. Cat's Eye
Hitomi, Rui, and Ai are sisters and cat burglars. They steal a painting from a museum around the same time Lupin III appears to steal another painting himself. Both paintings are part of Michael Heinz's series titled the Girl and the Flowers. To the girls, the paintings are clues for their missing father's whereabouts. When they learn Lupin is after the same target, a fire lights inside them.