Madagascar, Carnet de Voyage
This film is a journey diary that redraws the trip of a European traveller confronted with Famadihana customs. As pages of a diary turn, colorful pencil sketches come to life, revealing the majestic rolling landscapes of Madagascar, and acquainting the audience to the people of the Malagasy culture.