Majonezë
Ersekë, Albanië. Elyria leeft met haar familie volgens de strikte regels die haar vader oplegt en verbergt haar woede achter haar schijnbare gehoorzaamheid. Dag na dag groeit in haar een onweerstaanbaar verlangen naar verzet, wat leidt tot een wrede, maar noodzakelijke revolutionaire daad.