Making Mr. Right
Workaholic scientist Jeff Peters (John Malkovich) invents a human-like android named Ulysses, a near-perfect replica of himself with the ability to learn how to mimic and reciprocate human emotion. Unfortunately, the misanthropic Peters doesn't care for other people himself, so he brings in sassy public relations expert Frankie Stone (Ann Magnuson) to teach Ulysses how to schmooze so that Congress will fund his research. Unexpectedly, Frankie and Ulysses find themselves falling in love.