The Family
After ratting out his Mafia cohorts, Giovanni Manzoni (Robert De Niro) and his family enter the Witness Protection Program and relocate to a French town. Despite the best efforts of their handler (Tommy Lee Jones) to keep them in line, Giovanni (now called Fred Blake), his wife (Michelle Pfeiffer) and children (Dianna Agron, John D'Leo) can't help but resort to doing things the "family" way. However, their dependence on such old habits places everyone in danger from vengeful mobsters.