Man Up
Meet Nancy: 34, single, hung-over, and exhausted by her well-meaning but clueless friends continual matchmaking. Nancy is done with dating. She's reached the end of her rope, and is more than happy to hole up, seal up, and resign herself to a life alone. That is until Jack mistakes Nancy for his blind date at Waterloo Station, and she does the unthinkable and just goes with it. Because what if pretending to be someone else finally makes her man up, and become her painfully honest, awesomely unconventional, and slightly unstable true self?