Mannequin
Jonathan Switcher (Andrew McCarthy), an unemployed artist, finds a job as an assistant window dresser for a department store. When Jonathan happens upon a beautiful mannequin he previously designed, she springs to life and introduces herself as Emmy (Kim Cattrall), an Egyptian under an ancient spell. Despite interference from the store's devious manager (James Spader), Jonathan and his mannequin fall in love while creating eye-catching window displays to keep the struggling store in business.