Margot at the Wedding
Self-absorbed writer Margot and her young son arrive at her family's seaside home as surprise guests at the wedding of her sister Pauline. The siblings are estranged, and hope to reconcile during their weekend visit. However, all hope for a peaceful reunion disintegrates when Margot tries to convince Pauline not to marry her ne'er-do-well fiancé, Malcolm.