Meet the Robinsons
Boy genius Lewis gives up hope of retrieving his latest invention, which was stolen by Bowler Hat Guy, then a young time-traveler named Wilbur Robinson arrives on the scene to whisk Lewis away in his time machine. The boys spend a day in the future with Wilbur's eccentric family and uncover an amazing secret at the same time.