Memoir of a Snail
Grace's life is troubled by misfortune and loss. When her family unit is ripped apart and she is separated from her twin brother, she develops an addiction to collecting snail ornaments to soothe her loneliness and depression. Grace finds hope when she develops a friendship with an elderly eccentric woman, Pinky, who inspires her to break out of her cage and let go of the things that clutter her home and her mind.