Mimic
From Oscar winning director Guillermo del Toro (The Shape of Water) comes the ultimate battle between man and nature. Named the "Judas Breed," a miracle of genetic engineering saves a deadly disease from spreading throughout New York City. But the creation has come back an insect whose enzymes proved deadly to the disease-carrying roaches. However, their creation has come back to haunt them, altering the balance of nature and tipping the scales in favor of the insects. What was created in the lab has evolved and begun to mimic the most dangerous predator of all—humans.