Mind Blown
A team of telekinetics — code-named Project Mind Blown — has been secretly assembled in a high-tech facility. Their minds have the power to shake the Earth—or bring rain to drought-starved areas. They’ve been told their abilities will be used to do good for humanity. But when evidence suggests that the group has been tricked into causing destruction in U.S. cities, one team member goes rogue—racing against time to uncover a deadly conspiracy in this pulse pounding action-adventure.