Miss March
On the night that he and his high-school sweetheart, Cindi, plan to consummate their love, Eugene (Zach Cregger) whacks his head and falls into a coma. Four years later, Eugene wakes up and discovers that his erstwhile girlfriend is now a centerfold model in Playboy magazine. Together with his best friend Tucker (Trevor Moore), Eugene embarks on a cross-country trip to Hugh Hefner's world-famous mansion to win Cindi back and rescue her from a life of decadence.