Mohawk
After one member of her tribe sets an American camp ablaze, a young Mohawk warrior finds herself pursued by a contingent of military renegades set on revenge. Fleeing deep into the woods they call home, Oak and Calvin, along with their British companion Joshua, must now fight back against the bloodthirsty Col. Holt and his soldiers. They must use every resource that the forest can offer.