Monkey Trouble
Eva Gregory really wants a pet. And her parents really don't. Now when Eva bonds with a charming, furry little pickpocket she's in for a whole lot of Monkey Trouble. Eva's mom is obsessively neat; her dad's allergic to fur. But when a thieving organ grinder's monkey escapes, Eva bonds with a new friend. As much as she tries, Eva can't housebreak her new pet – or break him of his training to steal. And Eva's getting the blame in this heartwarming family comedy. Starring Golden Globe and Emmy Award-nominee Thora Birch, Mimi Rogers, Christopher McDonald and Academy Award and Golden Globe-nominee Harvey Keitel.