My Fake Boyfriend
Andrew has a major problem: he can't stay away from the toxic boyfriend who just dumped him. His meddling friends decide to help him by creating Cristiano, a perfect fake boyfriend on social media. However, things soon spiral out of control when Andrew meets his real-life dream guy and Cristiano becomes a worldwide sensation.