El Lado Oscuro de la Luna
As viable water is depleted on Earth, a mission is sent to Saturn's moon Titan to retrieve sustainable H2O reserves from its alien inhabitants. But just as the humans acquire the precious resource, they are attacked by Titan rebels, who don't trust that the Earthlings will leave in peace.