Mother and Child
The lives of three women have a commonality: adoption. Karen (Annette Bening) is a physical therapist who regrets that, as a teenager, she gave up her daughter for adoption. Elizabeth (Naomi Watts) was an adopted child and is now a successful lawyer, but her personal life lacks warmth. Lucy (Kerry Washington) and her husband have failed to conceive and now hope to adopt a baby to make their family complete.