Goosebumps
Emma verliest haar stem op het podium. Door deze dramatische gebeurtenis stort alles in: haar relaties en haar carrière. Aan de rand van een afgrond waagt ze een laatste confrontatie met haar schaduwen en trauma's. In een aan surrealisme grenzende sjamanistische trance ontmoet ze Nino. Hij zal haar de wedergeboorte geven waarnaar ze heeft verlangd.