Must Be Nice: DC Snowboarding
DC Snowboarding presenteert met trots "Must Be Nice", de eerste teamfilm die DC sinds 2008 geproduceerd heeft. In "Must Be Nice" is seizoen 2012 van het DC-team te zien, het team dat onder andere bestaat uit Devun Walsh, Iikka Backstrom, Lauri Heiskari, Torstein Horgmo, Aaron Biitner, Ryan Tiene en Anto Chamberland. In de film zie je het DC-team al snowboardend de wereld rondreizen, aangevuld met spontane momenten van de snowboarders in actie. "Must Be Nice" maakt duidelijk wat een feest het kan zijn om met je vrienden te snowboarden, in de bergen of op straat. Dit is een echte teamfilm die laat zien wat snowboarden betekent voor DC. Hij zal je niet teleurstellen.