Muzzle: City of Wolves
Haunted ex-K-9 officer Jake's peaceful life is shattered when a gang brutally attacks his family. With new K-9 partner Argos, he uncovers a drug ring, confronts corrupt officials, and fights inner demons while pursuing the criminals.