My Summer Prince
A prince, and heir to the throne, finds himself in hot water for his partying ways, so the royal family decides to hire a top notch PR consultant to work with him. As the consultant heads to meet the prince, she falls ill and her assistant must step in at the last minute. Unbeknownst to her boss, the assistant excels at creating a campaign for the prince which proves to be successful. But when she finds herself falling in love with him, and the feelings are mutual, she has to deal with the fact that she's been lying to him all along and what will happen when he finds out.