Naked Normandy
In Mêle sur Sarthe, a small Normandy village, farmers are severely affected by the crisis. Georges Balbuzard, the mayor of the city, does not accept the difficult situation and decides to try everything to save his village. Destiny Blake Newman, a great concept photographer whose style is to leave the crowd undressed for his photos, is passing through the area. Balbuzard sees in this meeting the opportunity to save his village, remains to know if the population will be willing to be naked.