Before I Wake
Foster parents Mark and Jessie welcome 8-year-old Cody into their home. The boy tells Jessie that he's terrified to fall asleep, but she assumes it's just a natural fear for any young child. The couple become startled when their dead biological son suddenly appears in their living room. To their surprise, Cody's dreams can magically become real but so can his nightmares. Mark and Jessie must now uncover the truth behind Cody's mysterious ability before his imagination harms them all.