Norah Jones - Live in 2004
Het concert is opgenomen in het historische Ryman Auditorium in Nashville met speciale gasten Dolly Parton en Gillian Welch en omvat de hits 'Come Away With Me', 'Don't Know Why' en 'Sunrise', evenals het Gram Parsons-juweeltje 'She'.