Nordend
Géraldine Fasnacht combineert snowboarden en luchtvaart om de 55 graden steile noordwestwand van de Nordend af te dalen. Na een historische landing op een gletsjer op 14.000 voet, daalt ze de ijzige helling af en verlegt de grenzen van het alpinisme.