Nordkapp
Nordkapp op een Fixed Gear vertelt het soloreisverhaal van Pietro van Milaan naar de Noordkaap: 4.500 km op een fiets met vaste versnelling. Een unieke prestatie wereldwijd, die uithoudingsvermogen en geest test in de zoektocht naar vrijheid en betekenis, tot aan de uiterste grens van Europa.