Office Uprising
Desmond is a slacker who works at a weapons factory. When an energy drink created by the military turns his fellow coworkers into violent psychopaths, Desmond, his crush Samantha, and uninfected coworkers Lentworth and Mourad must rise to the challenge and survive an office full of violent coworkers armed with the latest weaponry.