Once Upon a Time in Uganda
The story of how Ugandan brick maker Isaac Nabwana decided to make action films, drawing the attention of New York film programmer Alan Hofmanis. As Isaac Nabwana's star begins to rise, the friendship between the two men becomes threatened.