One Degree
Een avontuurlijke en milieudocumentaire die Mountain Lakes verkent, van het smelten van gletsjers. Begin aan een reis door de Andes en vervolgens de Himalaya om de hoogste glaciale meren ter wereld te ontmoeten, 5000 m hoogte. Twee kitesurfkampioenen met een atypische reis zullen voor het eerst onberispelijke meren doorkruisen zonder enige menselijke aanwezigheid.