O'Parizad
In de jaren 70 verkenden pioniers de Alpen en de Himalaya. 45 jaar later volgen skibergbeklimmers hun sporen, met als doel 8000 m en een afdaling via de Franse route van 1975. O'Parizad is een reis vol avontuur, vriendschap en tijdloze liefde voor de bergen.