Owning It
It's back to school for 15-year-old Sanou at the prestigious Henri-IV Lycée in Paris. The teenager from Seine-Saint-Denis won a place at the school through an equal opportunities programme, but despite her best efforts, she struggles to fit in. In exchange for a grant she mentors Khady, a year-10 pupil.