Paris-Manhattan
Idealistic pharmacist Alice (the adorable Alice Taglioni - The Valet; Sky Fighters) is totally obsessed with the movies of Woody Allen. She continually quotes lines from his films, engages in imaginary conversations, and even prescribes her customers his classic works to help alleviate their ailments; it's a little wonder she's still single in her thirties! Alice's increasingly concerned Jewish parents hope to cure her fixation by setting her up with a handsome French gentleman (Patrick Bruel - Change of Plans; A Secret), but even he quickly realizes that he's no match for the man of her dreams...