Plain White T's - Live at Mophonics Music and Sound
Ze zijn genomineerd voor Grammy's, ze hebben miljoenen platen verkocht, en nu kun je ze hun megahit 'Hey There Delilah' horen spelen, live vanaf een dak in New York City.