Some Velvet Morning
Fred arrives at the doorstep of his beautiful young mistress Velvet after four years apart, claiming to have finally left his wife. But when she rejects his attempts to rekindle their romance, his persistence evolves into obsession - and a dark history between the former lovers comes into focus.