Poker Face
Set in the world of high stakes poker, Russell Crowe stars as tech billionaire and gambler Jake Foley who gives his best friends a night they'll never forget, a chance to win more money than they've ever dreamed of. But to play, they'll have to give up the one thing they spend their lives trying to keep…their secrets. As the game unfolds, the friends will discover what is really at stake.