Between Worlds
Nicolas Cage stars in this twist-filled supernatural thriller that follows Joe (Cage), a struggling truck driver haunted by the memory of his deceased wife and daughter. Joe’s life takes a dramatic turn when he meets Julia (Franka Potente), a woman with mysterious spiritual powers, whose daughter, Billie, lies in a coma. Julia enlists Joe’s help to stop Billie from crossing over to the spirit world, but when Billie awakes, her body is possessed — by the vengeful spirit of Joe’s dead wife.