Prep & Landing
On Christmas Eve, a high-tech team of elves from an elite unit known as "Prep & Landing" ensures homes around the world are prepared for Santa’s visit. But after working tirelessly for 227 years, an elf named Wayne is upset when he doesn’t receive a promotion to be Director of Naughty List Intelligence. Instead, he is partnered with an idealistic rookie named Lanny. During their first mission as partners, Wayne and Lanny encounter unexpected challenges that push them to their limits and threaten Christmas for children everywhere. Now it’s going to take a great big effort from two mismatched little elves to save the season.