A Baby at Any Cost
When a couple hire their surrogate to nanny, their bond grows tight, making the sister-in-law increasingly jealous. Soon, a web of distrust, lies and mystery entangle the three women, resulting in danger when one of them crosses the lines to get the child, the husband and the suburban life she has always coveted.