Rampart
In 1999, Officer Dave Brown (Woody Harrelson), a 24-year veteran of the Los Angeles Police Department, tends to follow his own code of rough justice. A number of years earlier, he was implicated in the death of a serial rapist. Brown's violent tendencies once again land him in hot water when a video of him beating up a suspect plays all over local TV. An assistant DA (Sigourney Weaver) pressures him to retire, but Brown edges closer and closer to a meltdown.