Red Eye
In the wake of her grandmother's funeral, hotel manager Lisa Reisert is waiting to fly back home when she meets charming Jackson Rippner at check-in. She thinks it luck that they're seated together on the plane, but soon learns otherwise. Jackson hopes to assassinate the head of Homeland Security, but to do so, he needs Lisa to reassign the official's room number at her hotel. As insurance, Jackson has kidnapped Lisa's father.