Regretting You
From #1 bestselling author Colleen Hoover comes a story that captures the magic of young love and will leave you feeling everything. When Clara’s world turns upside down, the last thing she expects is love but then Miller changes everything. With his quiet strength and steady warmth, he helps her rediscover joy in the middle of the chaos. A tender tale of first love, second chances, and the kind of connection that makes everything brighter.