Renaissance
Avalon Corp., a purveyor of eternal youth and beauty, worms its way into every facet of life in 2054 Paris, a closely monitored city. When Ilona (Romola Garai), one of Avalon's most promising scientists, is kidnapped, the company calls in Barthélémy Karas (Daniel Craig), a cop with a reputation for finding anyone, no matter what it takes. When one witness after another turns up dead, Karas realizes that he is not the only one looking for Ilona.