Resident Evil: Apocalypse
A deadly virus from a secret Umbrella Corporation laboratory underneath Raccoon City is exposed to the world. Umbrella seals off the city to contain the virus, creating a ghost town where everyone trapped inside turns into a mutant zombie. Alice (Milla Jovovich), a survivor from Umbrella's secret lab, meets former Umbrella security officer Jill Valentine (Sienna Guillory) and mercenary Carlos Oliveira (Oded Fehr). Together, they search for a scientist (Jared Harris) who might be able to help.