Howards End
Helen Schlegel falls for Paul Wilcox, but is rebuffed. Her sister Margaret becomes friends with his mother, who promises her the family house, Howards End. Unfortunately, after her death, the will disappears and it appears the inheritance will disappear. Until the widower, Henry Wilcox, becomes attracted to Margaret.