The Rum Diary
As the Eisenhower era draws to a close, journalist Paul Kemp (Johnny Depp) decides he's had enough of New York and takes a job in Puerto Rico. There, he becomes obsessed with Chenault (Amber Heard), the fiancee of a shady businessman named Sanderson (Aaron Eckhart), who wants to turn the pristine island into a capitalist's paradise. Recruited by Sanderson to write an article that praises an unsavory deal, Paul must decide if he will use his talents to help Sanderson, or bring him down.