Rich Flu
A strange and unexpected disease is taking the lives of the world's wealthiest and most influential people. First, the billionaires die, then the multi-millionaires, and so on progressively. The pandemic threatens to reach anyone with any kind of fortune. No one knows where the limit is. At first, the masses joyfully welcome the disappearance of great fortunes, but as the collapse of their economic empires affects the stock market, employment, and economic stability, chaos takes over the First World.