Ripper's Revenge
One year on from the notorious "Jack The Ripper" murders, the killings have stopped, but the identity of the killer remains a mystery. Down-at-heel newspaper reporter Sebastian Stubb has moved on to reporting on other scandals, but when a new "Ripper" letter appears on his desk and the killings start again, he unwittingly finds himself at the center of a new mystery. Has the "Ripper" returned, or is it a copycat killer? Or something else entirely?